Regulamin określa warunki korzystania ze Sklepu, zakres usług świadczonych przez Administratora i zakres jego odpowiedzialności.
Administratorem Sklepu jest Transparent World spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Suwałkach (16-400) przy ul. Innowacyjnej 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000729089, NIP: 9512460962, REGON: 380052092, o kapitale zakładowym w wysokości 10 000 zł, e-mail do korespondencji: kontakt@akademia.pl.
Regulamin określa warunki korzystania ze Sklepu zakres usług świadczonych przez Administratora i zakres jego odpowiedzialności.
Treść Regulaminu znajduje się pod adresem: https://akademia.pl/regulamin. Na żądanie zainteresowanej osoby, treść Regulaminu zostanie jej udostępniona na wskazany przez nią adres e-mail, w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu.
a) Transparent World spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki;
b) pod adresem e-mail: kontakt@akademia.pl
Dodatkowo, Administrator może umożliwić Klientowi komunikację za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger, Instagram oraz Skool, które pozwalają na zachowanie pisemnej korespondencji pomiędzy Klientem a Administratorem, w tym daty i godziny takiej korespondencji na trwałym nośniku.
Informacje o funkcjonalnościach Kursów oraz technicznych środkach ich ochrony, dostępności wsparcia technicznego i aktualizacjach, a także mających znaczenie kompatybilnościach i interoperacyjnościach Kursów, o których Administrator wie lub powinien wiedzieć, znajdują się na stronach sprzedaży kursów.
Administrator jest jednocześnie usługodawcą usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm., dalej: „Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną").
Regulamin stanowi jednocześnie regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem.
Dla współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Administrator i w celu korzystania ze Sklepu oraz realizacji uprawnień wynikających z członkostwa w społeczności Akademii, niezbędny jest sprzęt i system spełniający następujące minimalne wymagania techniczne:
Obowiązki użytkowników: Każdy korzystający ze Sklepu, Platformy, Kursów i Społeczności zobowiązuje się do niepodejmowania działań, które mogłyby zagrozić ich prawidłowemu funkcjonowaniu. Korzystających obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, działania w sposób naruszający prawo czy w celu obejścia prawa, a także w sprzeczności z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami.
Administrator umożliwia zakup Dostępu w Sklepie.
Klient może nabyć Dostęp poprzez złożenie Zamówienia, klikając przycisk "Opłać" lub równoważnego, wówczas do zawarcia Umowa Sprzedaży dochodzi na zasadach określonych w § 5 Regulaminu.
Klient może uzyskiwać dostęp do Kursów, Społeczności i logować się do nich z maksymalnie 3 różnych urządzeń końcowych.
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
W celu złożenia Zamówienia w Sklepie Klient wybiera Dostęp, podejmując kolejne czynności techniczne na podstawie wyświetlanych komunikatów i informacji zawartych na stronie sprzedażowej, a następnie na stronie internetowej Sklepu.
Klient w celu zakupu Dostępu przenosi go do tzw. koszyka. Koszyk to element Sklepu, gdzie Klient przenosi Dostęp, który zamierza zakupić.
Warunki niezbędne do złożenia Zamówienia:
Klient wyraża wolę zawarcia Umowy Sprzedaży poprzez naciśnięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty" lub równoważnego. Złożenie Zamówienia nie jest równoważne z zawarciem Umowy Sprzedaży, lecz stanowi złożenie oferty zawarcia takiej umowy.
Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie zakupu.
Klient może dokonać płatności ceny za zakupione Produkty w następujący sposób:
Administrator może prowadzić przedsprzedaż Dostępu. Przedsprzedaż umożliwia zamówienie Dostępu przed jego premierą w cenie specjalnej.
Przedsprzedażą może zostać objęty Dostęp: nowy i cechujący się małą dostępnością, który dopiero ukaże się w Sklepie.
Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 28 stycznia 2020 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia Akademia.pl: Choć ustawowe prawo do odstąpienia przez Konsumenta od Umowy sprzedaży jest wyłączone, Klient może zrezygnować w drodze odstąpienia od Umowy sprzedaży Dostępu kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu maksymalnie 30 dni od daty jego otrzymania.
W przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży, Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Dostępu zgodnego z Umową Sprzedaży. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Konsumenta, za brak zgodności Dostępu z Umową sprzedaży, który wystąpił w czasie jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu 2 lat od tej chwili.
Żądania wynikające z rękojmi jak również inne reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu, mogą być zgłaszane:
Listownie: ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki, z dopiskiem: „Reklamacja Akademia.pl"
E-mail: kontakt@akademia.pl
Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, aktualny adres zgłaszającego reklamację oraz dokładny opis i wskazanie okoliczności stanowiących podstawę reklamacji.
Administrator po otrzymaniu reklamacji ustosunkuje się do niej w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia doręczenia reklamacji.
Na stronie z opisem Dostępu Sprzedający umieszcza opinie Klientów. Opinie Klientów pochodzą tylko z zamkniętych grup (dotyczących danego kursu) w serwisie Facebook, z korespondencji e-mail między Klientem a Administratorem oraz z wiadomości i rozmów toczących się w Społeczności.
Opinie zamieszczane są na stronach Administratora tylko po uprzednim udzieleniu zgody przez Klienta.
Administratorem danych osobowych korzystających ze Sklepu jest eduworlds sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe przetwarzane są na zasadach opisanych w zakładce „Polityka Prywatności" dostępnej pod adresem: https://akademia.pl/polityka-prywatnosci/.
W celu uzyskania informacji na temat użytkowania Sklepu lub świadczonych w oparciu o Regulamin usług, należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@akademia.pl. Odpowiedzi będą udzielane w terminie 7 dni roboczych.
Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów powstałych między Sprzedającym a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklepu.
W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Regulamin obowiązuje od dnia 24 stycznia 2025 roku.