Warunki współpracy

REGULAMIN

Regulamin określa warunki korzystania ze Sklepu, zakres usług świadczonych przez Administratora i zakres jego odpowiedzialności.

§1POSTANOWIENIA OGÓLNE

Administratorem Sklepu jest Transparent World spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Suwałkach (16-400) przy ul. Innowacyjnej 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000729089, NIP: 9512460962, REGON: 380052092, o kapitale zakładowym w wysokości 10 000 zł, e-mail do korespondencji: kontakt@akademia.pl.

Regulamin określa warunki korzystania ze Sklepu zakres usług świadczonych przez Administratora i zakres jego odpowiedzialności.

Treść Regulaminu znajduje się pod adresem: https://akademia.pl/regulamin. Na żądanie zainteresowanej osoby, treść Regulaminu zostanie jej udostępniona na wskazany przez nią adres e-mail, w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu.

Administrator umożliwia Klientowi kontakt:

a) Transparent World spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki;

b) pod adresem e-mail: kontakt@akademia.pl

Dodatkowo, Administrator może umożliwić Klientowi komunikację za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger, Instagram oraz Skool, które pozwalają na zachowanie pisemnej korespondencji pomiędzy Klientem a Administratorem, w tym daty i godziny takiej korespondencji na trwałym nośniku.

Informacje o funkcjonalnościach Kursów oraz technicznych środkach ich ochrony, dostępności wsparcia technicznego i aktualizacjach, a także mających znaczenie kompatybilnościach i interoperacyjnościach Kursów, o których Administrator wie lub powinien wiedzieć, znajdują się na stronach sprzedaży kursów.

§2DEFINICJE

Platforma
strona internetowa pod adresem: https://portal.akademia.pl.
Partner Akademia
firma oferująca swoje usługi i/lub produkty w specjalnej ofercie dla Klientów.
Dodatkowe usługi
opisane w ofercie danego Dostępu jako "BONUS"
Niedozwolone Treści
Treści Klienta zabronione przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym m.in. propagujące przemoc lub naruszające dobra osobiste i inne prawa osób trzecich lub Treści niezgodne z Regulaminem.
Moderacja
działania podejmowane przez Akademię, mające na celu wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie Niedozwolonych Treści, w tym środki wdrażane przez Akademię, które wpływają na ich dostępność, widoczność i osiągalność Niedozwolonych Treści.
Subskrypcja
usługa dostępu do Kursów i Społeczności świadczona przez Administratora na podstawie Regulaminu polegająca na udostępnieniu ich Klientowi na czas określony podczas zawierania Umowy w zamian za dokonywanie płatności cyklicznych.
Newsletter
nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Klient może otrzymywać od Sprzedającego drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu.
Zamówienie
oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży, stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności nazwę Kursu lub Społeczności.
Umowa Sprzedaży
umowa sprzedaży Kursu lub dostępu do Społeczności zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem z wykorzystaniem Sklepu.
Sprzedający
Transparent Worlds sp. z o.o., ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki KRS: 0000729089, NIP: 9512460962, REGON: 380052092, e-mail: kontakt@akademia.pl, prowadzący sprzedaż za pośrednictwem Sklepu.
Sklep
serwis internetowy dostępny pod adresem: https://akademia.pl za pośrednictwem którego Klient może nabyć Dostępy.
Społeczność
miejsce skupiające klientów, stworzone w aplikacji Skool, do której dostęp otrzymują Klienci po dokonaniu płatności i akceptacji niniejszego regulaminu.
Kursy
treści cyfrowe stanowiące treści edukacyjne, które są udostępniane Klientom za pośrednictwem Platformy.
Konsument
pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z usług objętych Regulaminem w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Klient
osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która składa Zamówienie na Dostępy oraz zawiera Umowę Sprzedaży zgodnie z niniejszym Regulaminem i przepisami prawa.
Dostęp Mastermind
dostęp do Platformy, Kursów i Społeczności, dodatkowych usług związanych z rodzajem wykupionego dostępu.
Dostęp do Kursu
dostęp do Platformy i Kursów.
Dostęp
wspólne określenie dla Dostępu Mastermind i Dostępu do Kursu.

§3ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Administrator jest jednocześnie usługodawcą usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm., dalej: „Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną").

Regulamin stanowi jednocześnie regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem.

Wymagania techniczne

Dla współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Administrator i w celu korzystania ze Sklepu oraz realizacji uprawnień wynikających z członkostwa w społeczności Akademii, niezbędny jest sprzęt i system spełniający następujące minimalne wymagania techniczne:

  1. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej,
  2. posiadanie lub założenie konta w aplikacji Skool,
  3. przeglądarka internetowa uwzględniająca bieżące aktualizacje, z włączoną obsługą języka JavaScript,
  4. włączona obsługa cookies w przeglądarce,
  5. dostęp do Internetu,
  6. posiadanie aplikacji umożliwiających odczytywanie plików PDF,
  7. możliwość odtwarzania plików wideo.

Obowiązki użytkowników: Każdy korzystający ze Sklepu, Platformy, Kursów i Społeczności zobowiązuje się do niepodejmowania działań, które mogłyby zagrozić ich prawidłowemu funkcjonowaniu. Korzystających obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, działania w sposób naruszający prawo czy w celu obejścia prawa, a także w sprzeczności z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami.

§4INSTRUKCJA I ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU AKADEMIA ORAZ Z ZAKUPIONYCH DOSTĘPÓW

Administrator umożliwia zakup Dostępu w Sklepie.

Klient może nabyć Dostęp poprzez złożenie Zamówienia, klikając przycisk "Opłać" lub równoważnego, wówczas do zawarcia Umowa Sprzedaży dochodzi na zasadach określonych w § 5 Regulaminu.

Zakupiony przez Klienta dostęp do:

  1. Platformy i Kursów (w Dostępie do Kursu i Dostępie Mastermind) jest dostępny dla Użytkownika na czas nieokreślony (nie krócej niż na okres min. 24 miesięcy od zawarcia Umowy sprzedaży).
  2. Społeczności i dodatkowych usług (w Dostępie Mastermind) jest dostępny dla Użytkownika przez okres 12 miesięcy. Po upływie tego okresu Klient może zakupić przedłużenie dostępu na kolejny okres.

Klient może uzyskiwać dostęp do Kursów, Społeczności i logować się do nich z maksymalnie 3 różnych urządzeń końcowych.

Obowiązki Klienta

Klient zobowiązany jest w szczególności do:

§5SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE

W celu złożenia Zamówienia w Sklepie Klient wybiera Dostęp, podejmując kolejne czynności techniczne na podstawie wyświetlanych komunikatów i informacji zawartych na stronie sprzedażowej, a następnie na stronie internetowej Sklepu.

Klient w celu zakupu Dostępu przenosi go do tzw. koszyka. Koszyk to element Sklepu, gdzie Klient przenosi Dostęp, który zamierza zakupić.

Warunki niezbędne do złożenia Zamówienia:

  • prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia
  • akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa

Proces zawarcia umowy

Klient wyraża wolę zawarcia Umowy Sprzedaży poprzez naciśnięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty" lub równoważnego. Złożenie Zamówienia nie jest równoważne z zawarciem Umowy Sprzedaży, lecz stanowi złożenie oferty zawarcia takiej umowy.

Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie zakupu.

Sposoby płatności

Klient może dokonać płatności ceny za zakupione Produkty w następujący sposób:

  1. płatność kartą kredytową/debetową poprzez elektroniczny system stripe.com,
  2. szybkie płatności (w tym blik),
  3. raty Pekao 0%,
  4. płatność przelewem na podstawie proformy.

§6PRZEDSPRZEDAŻ PRODUKTÓW

Administrator może prowadzić przedsprzedaż Dostępu. Przedsprzedaż umożliwia zamówienie Dostępu przed jego premierą w cenie specjalnej.

Przedsprzedażą może zostać objęty Dostęp: nowy i cechujący się małą dostępnością, który dopiero ukaże się w Sklepie.

§7PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 28 stycznia 2020 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Prawo odstąpienia Akademia.pl: Choć ustawowe prawo do odstąpienia przez Konsumenta od Umowy sprzedaży jest wyłączone, Klient może zrezygnować w drodze odstąpienia od Umowy sprzedaży Dostępu kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu maksymalnie 30 dni od daty jego otrzymania.

§8ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY

W przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży, Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Dostępu zgodnego z Umową Sprzedaży. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Konsumenta, za brak zgodności Dostępu z Umową sprzedaży, który wystąpił w czasie jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu 2 lat od tej chwili.

§9REKLAMACJE

Składanie reklamacji

Żądania wynikające z rękojmi jak również inne reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu, mogą być zgłaszane:

Listownie: ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki, z dopiskiem: „Reklamacja Akademia.pl"

E-mail: kontakt@akademia.pl

Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, aktualny adres zgłaszającego reklamację oraz dokładny opis i wskazanie okoliczności stanowiących podstawę reklamacji.

Administrator po otrzymaniu reklamacji ustosunkuje się do niej w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia doręczenia reklamacji.

§10OPINIE KLIENTÓW

Na stronie z opisem Dostępu Sprzedający umieszcza opinie Klientów. Opinie Klientów pochodzą tylko z zamkniętych grup (dotyczących danego kursu) w serwisie Facebook, z korespondencji e-mail między Klientem a Administratorem oraz z wiadomości i rozmów toczących się w Społeczności.

Opinie zamieszczane są na stronach Administratora tylko po uprzednim udzieleniu zgody przez Klienta.

§11POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Administratorem danych osobowych korzystających ze Sklepu jest eduworlds sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe przetwarzane są na zasadach opisanych w zakładce „Polityka Prywatności" dostępnej pod adresem: https://akademia.pl/polityka-prywatnosci/.

W celu uzyskania informacji na temat użytkowania Sklepu lub świadczonych w oparciu o Regulamin usług, należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@akademia.pl. Odpowiedzi będą udzielane w terminie 7 dni roboczych.

Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów powstałych między Sprzedającym a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklepu.

W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Regulamin obowiązuje od dnia 24 stycznia 2025 roku.